неділя, 7 січня 2024 р.

Ізми

Пояснювати складні явища зрозумілою мовою — одне з моїх найулюбленіших занять у житті. Зрештою, і самий надійний спосіб самій в чомусь розібратися ;)

Робота над цією книжкою була задоволенням.

Вона легкою мовою розповідає суть основних ідеологічних, політичних, релігійних і філософських ізмів, які насичують наше медіаполе.

Орієнтована на підлітків, але сподіваюсь багатьом дорослим теж буде цікаво :)

Спершу я опитала своїх учнів в БеркоШко, з якими ізмами вони взагалі стикалися: фемінізм, нацизм, імресіонізм, комунізм, расизм — вони накидали довжелезний перелік понять. Я розсортувала їх по категоріях, одразу відклала в бік мистецькі ізми, бо це точно має бути з візуальним рядом, а от з іншими цікаво було попрацювати.

Спершу я писала своє бачення, потім консультувалася у знавців.

З філософсько-політичними поняттями мені допоміг Володимир Єрмоленко

У релігійних питаннях — завжди можна було звернутися до Ігоря Козловського — і ця книга стане моїм внеском у збереження пам'яті про світлу людину.

Не схибити з формулюванннями про фемінізм мені допомогла Тамара Марценюк.

Потім ми читали цей текст вголос з Василь Кривошея і я просила його переповідати своїми словами, як він зрозумів ту чи іншу тезу. І якщо формулювання виявлялось надто заплутаним, я пояснювала йому суть і ми разом вигадували як пояснити більш зрозуміло.

Дуже вдячна Roksolana Sviato і Марина Александрович — завжди захоплююсь роботою редакторів, які вміють зробити звучання тексту смачнішим :) і Анна Процук — за останню крапку у цій справі :)

За крутяцьке візуальне оформлення, що додає заводолення від читання, дякую Оленя Старанчук і Олегові Грищенку 💛

Бажаю читачам прокайфувати від розрізнення явищ і вдумування в суть не менше за авторку 🙂

Замовити можна тут

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар