"Викладання літератури чимось схоже на поезію, бо в цій справі важливо не відбити бажання для подальшого знайомства й насолоди. Сучасним дітям для цього недостатньо знати, «що хотів сказати автор чи авторка» і їхню біографію. Тож як і навіщо вивчати літературу за межами не тільки шкільної програми, а й класу? У нашому матеріалі ми розповідаємо про яскраві приклади таких активностей — літературних ігор, квестів, вуличних екскурсій, читацьких клубів і щоденників.
Коли потрібно глибше дослідити текст і буквально занурити учнів у ролі персонажів, то можна вдатися до літературної гри. Вона допомагає відчувати себе активними учасниками подій: проживати стани персонажів, краще розуміти мотивацію, змінювати реакції тощо."
Немає коментарів:
Дописати коментар